“Hvala svim radio stanicama u Hrvatskoj, hvala vama, hvala svima na podršci! Ja fakat ovo nisam očekivala i doslovno mi se plače… Vjerojatno 18 godina nitko nije ni plakao u eteru, ali evo ja plačem. Od sreće!”, ganuto je komentirala Lana Jurčević nakon što su joj voditeljica Monika Lelas i producent Goran Komerički u Drugom programu Hrvatskoga radija otkrili spektakularnu vijest da se njezin prvi međunarodni singl “So Messed Up” našao na drugom mjestu aktualne liste najemitiranijih stranih singlova u domaćem radijskom eteru.
Razlozi za slavlje su brojni – osim što se našao na visokom drugom mjestu ljestvice, “So Messed Up” je ovotjedni “Hot Airplay” i “Greatest Gainer ARC” među stotinu stranih singlova službene radijske ljestvice Airplay Radio Chart Top 40, što znači da je debitantski singl La Lane ujedno i pjesma koja je zabilježila najveći skok na ljestvici (sa 66. mjesta) te je ostvarila najviši novi ulaz među Top 40 najemitiranijih. Kako otkrivaju Monika Lelas i Goran Komerički, u 18 godina povijesti emisije Airplay Radio Chart Top 40 nije se dogodilo da novi, “Hot Airplay” singl bude ovako visoko pozicioniran, ali i da pjesma koja bilježi najveći skok među stotinu singlova stigne do visoke pozicije broja dva.
Airplay Radio Chart je nastao na temelju zbroja emitiranja stranih pjesama u programima radijskih stanica širom Hrvatske prema podacima servisa 1Played te mjeri popularnost i prisutnost izvođača i njihovih pjesama u programima domaćih radijskih stanica. La Lana se na domaćim radio postajama natječe u popularnosti s najvećim svjetskim imenima kao što su Tones and I, Ed Sheeran, Ava Max i Coldplay, a ispred nje se nalazi samo Dua Lipa sa svojim mega hitom “Dont’ Start Now” koja se već 11 tjedana nalazi na prvom mjestu liste ARC Top 40.
La Lana je tijekom poziva iznenađenja u emisiji otkrila kako je kao prva glazbenica iz Hrvatske s ugovorom za Warner Music u posljednja dva tjedna imala priliku osvijestiti što to znači službeno objaviti pjesmu za svjetsku diskografsku kuću i kakav je osjećaj kada vašu pjesmu pjevuše od Brazila i Meksika do Libanona i Rusije. Objavu prvog međunarodnog singla pratila je i promjena imidža, a videospot za pjesmu “So Messed Up” ovaj će tjedan prijeći brojku od 2 milijuna pregleda na YouTube platformi.